[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sürüm Adı : The Lord of The Rings - The Battle for Middle Earth
Crack:Mevcut
Serial: 0YPX-TT0D-0CWT-VCWT-0CWT
Dosya
Türü: Sanal Sürücü
Part Sayısı:14 (200 MB)
Oyun
Bilgileri
Battle For Middle Earth. Bu
adı duyunca ne hissediyorsunuz? Ben duyunca çok heyecanlanıyorum.
Ellerim titriyor. Çünkü ben tam bir LOTR hastasıyım ve Battle For Middle
Earth delisiyim. 1. O y u nu aldıktan çok kısa bir süre sonra bitirdim
ve 1 yıl bO y u nca skirmish modunda idare ettim. Şimdi ise bu O y u nun
2.sini elimde tutuyorum. Ama incelemeye başlamadan önce, bu O y u nun
en başına yani çıktığı yere bir bakalım. Bir hatırlayalım.(J.R.R
Tolkien'i saygıyla anıyoruz.)
John Ronald Reuel Tolkien: John
Ronald Reuel Tolkien,1892'de Güney Afrika'da doğdu. Dilbilim ve Eski
İngilizce konularında uzmanlaştı ve 1945'te Oxford Üniversitesi'nde
İngilizce Profesörü oldu. 1959'a kadar bu görevde kaldı. Oxford’da
2.Dünya Savaşı'ndan önceki yılarda Owen Barfield, C.S. Lewis ve Charles
Williams gibi yazarlarla edebi bir çevre oluşturdu. Yüzüklerin
Efendisi'nin temeli bu çevrede atılmıştır.
Yüzüklerin Efendisi'nin
1954 ve 1955 yıllarında 3 cilt halinde yayınlanması, özellikle
"saygıdeğer" bir İngiliz Dili ve Edebiyat Profesörünün "fantezi" gibi
bir türde eser vermesi, edebiyat eleştirmeni çevrelerinde küçük çaplı
bir skandala yol açtı. Tolkien'in 1937'de yayınlamış olduğu Hobbit daha
ziyade masal türüne ait çalışma olarak kabul edildiği için üzerinde pek
durulmamıştı. Oysa Tolkien Yüzüklerin Efendisi ile birlikte, Hobbit'le
başladığı Dünya yaratma projesinde ısrarlı olduğunu gösterdi.
Yüzüklerin
Efendisin yarattığı dalgalanma, fantezi türünü, tıpkı o yıllarda
bilimkurgu içinde
olduğu gibi "saygın" edebiyat türleri arasına kabul
edilmesinde önemli rol oynadı; Tolkien'i izleyen fantezi yazarları onu
ve onun yarattığı Orta Dünya'yı büyük ölçüde taklit etmekten
vazgeçemediler.
Tolkien'in 1973'teki ölümünden sonra 'Orta Dünya'nın
1. çağını ele alan Silmarillion 1977 oğlu Christopher Tolkien tarafından
yayına hazırlandı. Christopher Tolkien 1980'li ve 90'lı yıllar bO y u
nca babasının yarım kalmış elyazmalarını yayınlayarak eksiksiz bir Orta
Dünya tarihi hazırlamaya gayret etti.
İşte kısaca J.R.R Tolkien ve
LOTR tarihi. Şimdi de LOTR'un önceden çıkmış O y u nlarına bir göz
atalım.
The Lord Of the Rings: Fellowship Of the Ring:
Bu O y u
n 2001 yılında piyasaya çıkmış ve vasatı aşamamıştı. Çok az oynama
imkânı buldum. Keşke bulmasaydım. Karakterler elişi kağıdıyla
yapıştırılmış gibiydi ve daha çok çocuk O y u nu gibiydi. Bu vasat O y u
n zaten fazla tutmadı.
The Lord Of the Rings: Two Towers:
Bu O
y u n PS 2 için çıkmıştı. Ben için oynama imkanı bulamadım. Ama oynayan
arkadaşlarım alelade bir aksiyon O y u nu diyor bu O y u n için...
The Lord Of the Rings: Return Of the Ring:İşte bu O y u n. Orijinalini aldığımda ayaklarımı yerden kesen 89 kere bitirdiğim yegane O y u n.
Biraralar en çok sevdiğim O y u n sıralamasında birinciliği kimseye bırakmadı. Grafikler, sesler, müzikler, co-op olayı her şey çok iyi oturtulmuştu. Bir tek eksik kamera açılarıydı. Benim gönlümde notu hep 5.
The Lord Of the Rings: Third AgeBu yapım PS 2 için çıkmıştı. Hiç oynamadığım için pek bir fikrim yok.
Battle For Middle Earth: Bence dünyadaki en kaliteli strateji O y u nu. Sesler, grafikler, eğlence. Bir rüya gibi. Filme paralellik, o efsane bölümler, her şeyiyle harika bir Oyundu...
Bilgileri
Battle For Middle Earth. Bu
adı duyunca ne hissediyorsunuz? Ben duyunca çok heyecanlanıyorum.
Ellerim titriyor. Çünkü ben tam bir LOTR hastasıyım ve Battle For Middle
Earth delisiyim. 1. O y u nu aldıktan çok kısa bir süre sonra bitirdim
ve 1 yıl bO y u nca skirmish modunda idare ettim. Şimdi ise bu O y u nun
2.sini elimde tutuyorum. Ama incelemeye başlamadan önce, bu O y u nun
en başına yani çıktığı yere bir bakalım. Bir hatırlayalım.(J.R.R
Tolkien'i saygıyla anıyoruz.)
John Ronald Reuel Tolkien: John
Ronald Reuel Tolkien,1892'de Güney Afrika'da doğdu. Dilbilim ve Eski
İngilizce konularında uzmanlaştı ve 1945'te Oxford Üniversitesi'nde
İngilizce Profesörü oldu. 1959'a kadar bu görevde kaldı. Oxford’da
2.Dünya Savaşı'ndan önceki yılarda Owen Barfield, C.S. Lewis ve Charles
Williams gibi yazarlarla edebi bir çevre oluşturdu. Yüzüklerin
Efendisi'nin temeli bu çevrede atılmıştır.
Yüzüklerin Efendisi'nin
1954 ve 1955 yıllarında 3 cilt halinde yayınlanması, özellikle
"saygıdeğer" bir İngiliz Dili ve Edebiyat Profesörünün "fantezi" gibi
bir türde eser vermesi, edebiyat eleştirmeni çevrelerinde küçük çaplı
bir skandala yol açtı. Tolkien'in 1937'de yayınlamış olduğu Hobbit daha
ziyade masal türüne ait çalışma olarak kabul edildiği için üzerinde pek
durulmamıştı. Oysa Tolkien Yüzüklerin Efendisi ile birlikte, Hobbit'le
başladığı Dünya yaratma projesinde ısrarlı olduğunu gösterdi.
Yüzüklerin
Efendisin yarattığı dalgalanma, fantezi türünü, tıpkı o yıllarda
bilimkurgu içinde
olduğu gibi "saygın" edebiyat türleri arasına kabul
edilmesinde önemli rol oynadı; Tolkien'i izleyen fantezi yazarları onu
ve onun yarattığı Orta Dünya'yı büyük ölçüde taklit etmekten
vazgeçemediler.
Tolkien'in 1973'teki ölümünden sonra 'Orta Dünya'nın
1. çağını ele alan Silmarillion 1977 oğlu Christopher Tolkien tarafından
yayına hazırlandı. Christopher Tolkien 1980'li ve 90'lı yıllar bO y u
nca babasının yarım kalmış elyazmalarını yayınlayarak eksiksiz bir Orta
Dünya tarihi hazırlamaya gayret etti.
İşte kısaca J.R.R Tolkien ve
LOTR tarihi. Şimdi de LOTR'un önceden çıkmış O y u nlarına bir göz
atalım.
The Lord Of the Rings: Fellowship Of the Ring:
Bu O y u
n 2001 yılında piyasaya çıkmış ve vasatı aşamamıştı. Çok az oynama
imkânı buldum. Keşke bulmasaydım. Karakterler elişi kağıdıyla
yapıştırılmış gibiydi ve daha çok çocuk O y u nu gibiydi. Bu vasat O y u
n zaten fazla tutmadı.
The Lord Of the Rings: Two Towers:
Bu O
y u n PS 2 için çıkmıştı. Ben için oynama imkanı bulamadım. Ama oynayan
arkadaşlarım alelade bir aksiyon O y u nu diyor bu O y u n için...
The Lord Of the Rings: Return Of the Ring:İşte bu O y u n. Orijinalini aldığımda ayaklarımı yerden kesen 89 kere bitirdiğim yegane O y u n.
Biraralar en çok sevdiğim O y u n sıralamasında birinciliği kimseye bırakmadı. Grafikler, sesler, müzikler, co-op olayı her şey çok iyi oturtulmuştu. Bir tek eksik kamera açılarıydı. Benim gönlümde notu hep 5.
The Lord Of the Rings: Third AgeBu yapım PS 2 için çıkmıştı. Hiç oynamadığım için pek bir fikrim yok.
Battle For Middle Earth: Bence dünyadaki en kaliteli strateji O y u nu. Sesler, grafikler, eğlence. Bir rüya gibi. Filme paralellik, o efsane bölümler, her şeyiyle harika bir Oyundu...
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemleri - Microsoft Windows 2000, Microsoft
Windows 2000 Pro, Microsoft Windows XP, Windows XP Professional
İşlemci - 1.3 GHz
Bellek - 256 MB (512 MB tavsiye edilen)
HDD - 4 GB boş alan
Ekran Kartı Hafızası - 64 MB yada 128 MB
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sürüm Adı : The Lord of The Rings -The Battle for Middle Earth
Crack:Mevcut
Serial: 53Q8-UFUD-9YHV-Q9YH-XRLD
Dosya
Türü: Sanal Sürücü
Part Sayısı:29 (200 MB)
Oyun
Bilgileri
Son zamanlarda oyun
menülerinin fonları oldukça dikkatimi çekiyor. Bu konuda geçtiğimiz
günlerde piyasaya çıkan SW: Empire at War oldukça başarılıydı. Açıkçası
BFME 2 ondan da başarılı! Muhtemelen oyun içi görüntülerin üzerlerinden
biraz geçilerek hazırlanan arka plan, Yüzüklerin Efendisi serisinin
bildik ezgileriyle beraber, tam manasıyla masalsı, beynin hayal gücünü
kontrol eden kısmını canlandıran bir boyut kazanmış. Eğer fondan
gözünüzü alıp, menüdeki fonksiyonlara bakacak olursak; Tutorials, Solo
Player, Multiplayer, Options ve My Heroes seçeneklerini görüyorsunuz.
Bunlardan biraz bahsetmek gerekirse, Tutorials oyunu öğrenme bölümü.
Özellikle ilk oyunu oynamamışlar için mutlaka tutorials denenmeli. Aksi
halde oyuna alışmak oldukça zor olacaktır. Multiplayer ile
arkadaşlarınız ile Orta Dünya üzerinde parti(!) veriyorsunuz.
Dilediğiniz haritayı seçip, ister Elf diyarında ister Goblin mekanında
düşmanlarınıza Orta Dünya’yı dar ediyorsunuz. Options ile ayarlarımızı,
özellikle performansa dayalı ayarları yapıyoruz. Menüde bulunan My
Heroes ise önceki BFME’de de tanışmadığımız bir yenilik!
Aragorn Legolas, Gimli, Gandalf... eskidi! Şimdi sıra bende!!
My Heroes’e tıkladığımızda Create a Hero ekranı açılıyor! Bu demek oluyor
ki, kendi kahramanlarımızı yaratabiliyoruz! İlk olarak yaratacağımız
karaktere sınıf seçiyoruz. İnsan mı, Elf mi yoksa başka bir tür mü
olacağı burada belli oluyor. Oranın hemen aşağısında ise seçtiğimiz türe
göre tipler açılıyor. Kadın-Erkek gibi ayrımları buradan yapabiliyoruz.
Hemen sonraki ekranda ise görsel özelliklerimizi ve Orta Dünya tarihine
yazdıracağımız ismi yazıyoruz. En aşağıda kullanacağımız renkler
bulunuyor. Onları da seçtikten sonra kahramanımız Orta Dünya’nın
destansı öyküleri atılmak için hazır hale gelmiş oluyor! Bu yeni özellik
belki de Orta Dünya’yı kahramana boğacak ancak oyuncular için güzel bir
eklenti olmuş My Heroes. Böylelikle savaşlarda kendimizi geliştirmeye
çalışırken, oyundan daha fazla RPG tadı alabiliriz.
Geldik Solo Play’e. Yapımla ilgili en gerçek yargılara buradan ulaşacağız. Solo
Play’in üzerine geldiğimizde açılan menüde, Load Game haricinde 4 tane
seçenek var. En üstten anlatmaya başlayalım. İlk olarak karşımıza
Skirmish çıkıyor. Strateji oyunlarında sıklıkla karşılaştığımız Skirmish
mod’u, ne eksik ne fazla bir şekilde BFME 2’deki yerini almış. Kendi
haritamızı seçiyoruz, savaş alanındaki ırkları belirliyoruz, kimlerin
düşman kimlerin dost olacağına karar veriyoruz ve oyuna başlıyoruz. Yani
her kuralın size ait olduğu bir oyun stili Skirmish. Hikaye mod’larından tamamen ayrı.
Sıra tabanlı mod!
Oyunun mod’ları arasında War of the Ring’i görünce şaşırdım. Başta Yüzüklerin
Efendisi için hazırlanan ilk strateji oyunu War of the Ring ile
bağlantısı olabilir mi diye geçirdim aklımdan. Ancak tıkladığımda, o son
derece başarısız oyun ile hiç bir bağı olmadığını gördüm. War of the
Ring mod’u, oyuna masaüstü öğeler ekliyor. Yani bir haritamız var.
Haritada şehirler gözüküyor. Hangi şehirde hangi ordu var
görebiliyorsunuz. Sıra tabanlı olan bu bölümde sizden istenen,
düşmanlarınızı yok etmeniz. Ancak eğer onlarla aynı sınırda
yaşamıyorsanız, önünüze çıkan şehirleri ele geçirmelisiniz. Bunun için
de ordu yaratmalısınız. Evvela işe kaynak ve asker çıkartmak için bina
yaparak başlıyorsunuz. Tabi bu bölüm sıra tabanlı olduğu için beklemek
zorundasınız. Bir seferde yapacağınız tüm hamleleri yaptıktan sonra
“turn” tuşuna basarak, hakkınızı tamamlayıp sırayı rakibinize
veriyorsunuz. O da tüm hamlelerini yapıyor ve tekrar sıra size geliyor.
Tabi bina veya asker üretimi gerçek zamanlı oynanıştaki gibi sürekli
devam etmediği için, örnek olarak her turda %25 (yaptığınız binaya veya
askerin niteliklerine göre daha fazla veya az da olabilir.)
tamamlanıyor. Bu sıra tabanlı oynanış ta ki, düşman ile sizin aynı
topraklar da buluşmanız ile son buluyor. Bu sefer bildik, savaş haritası
açılıyor ve RTS’ye dönüyor oyun. Burada size yardım etmeleri için
birlikler geliyor ancak bölüme göre kimi zaman 20 dakika sonra
geliyorlar. Sizde bu 20 dakikayı, düşmana mağlup olmadan tamamlamaya
çalışıyorsunuz. Ardından takviye kuvvetleriniz gelince işler biraz daha yoluna giriyor.
Bilgileri
Son zamanlarda oyun
menülerinin fonları oldukça dikkatimi çekiyor. Bu konuda geçtiğimiz
günlerde piyasaya çıkan SW: Empire at War oldukça başarılıydı. Açıkçası
BFME 2 ondan da başarılı! Muhtemelen oyun içi görüntülerin üzerlerinden
biraz geçilerek hazırlanan arka plan, Yüzüklerin Efendisi serisinin
bildik ezgileriyle beraber, tam manasıyla masalsı, beynin hayal gücünü
kontrol eden kısmını canlandıran bir boyut kazanmış. Eğer fondan
gözünüzü alıp, menüdeki fonksiyonlara bakacak olursak; Tutorials, Solo
Player, Multiplayer, Options ve My Heroes seçeneklerini görüyorsunuz.
Bunlardan biraz bahsetmek gerekirse, Tutorials oyunu öğrenme bölümü.
Özellikle ilk oyunu oynamamışlar için mutlaka tutorials denenmeli. Aksi
halde oyuna alışmak oldukça zor olacaktır. Multiplayer ile
arkadaşlarınız ile Orta Dünya üzerinde parti(!) veriyorsunuz.
Dilediğiniz haritayı seçip, ister Elf diyarında ister Goblin mekanında
düşmanlarınıza Orta Dünya’yı dar ediyorsunuz. Options ile ayarlarımızı,
özellikle performansa dayalı ayarları yapıyoruz. Menüde bulunan My
Heroes ise önceki BFME’de de tanışmadığımız bir yenilik!
Aragorn Legolas, Gimli, Gandalf... eskidi! Şimdi sıra bende!!
My Heroes’e tıkladığımızda Create a Hero ekranı açılıyor! Bu demek oluyor
ki, kendi kahramanlarımızı yaratabiliyoruz! İlk olarak yaratacağımız
karaktere sınıf seçiyoruz. İnsan mı, Elf mi yoksa başka bir tür mü
olacağı burada belli oluyor. Oranın hemen aşağısında ise seçtiğimiz türe
göre tipler açılıyor. Kadın-Erkek gibi ayrımları buradan yapabiliyoruz.
Hemen sonraki ekranda ise görsel özelliklerimizi ve Orta Dünya tarihine
yazdıracağımız ismi yazıyoruz. En aşağıda kullanacağımız renkler
bulunuyor. Onları da seçtikten sonra kahramanımız Orta Dünya’nın
destansı öyküleri atılmak için hazır hale gelmiş oluyor! Bu yeni özellik
belki de Orta Dünya’yı kahramana boğacak ancak oyuncular için güzel bir
eklenti olmuş My Heroes. Böylelikle savaşlarda kendimizi geliştirmeye
çalışırken, oyundan daha fazla RPG tadı alabiliriz.
Geldik Solo Play’e. Yapımla ilgili en gerçek yargılara buradan ulaşacağız. Solo
Play’in üzerine geldiğimizde açılan menüde, Load Game haricinde 4 tane
seçenek var. En üstten anlatmaya başlayalım. İlk olarak karşımıza
Skirmish çıkıyor. Strateji oyunlarında sıklıkla karşılaştığımız Skirmish
mod’u, ne eksik ne fazla bir şekilde BFME 2’deki yerini almış. Kendi
haritamızı seçiyoruz, savaş alanındaki ırkları belirliyoruz, kimlerin
düşman kimlerin dost olacağına karar veriyoruz ve oyuna başlıyoruz. Yani
her kuralın size ait olduğu bir oyun stili Skirmish. Hikaye mod’larından tamamen ayrı.
Sıra tabanlı mod!
Oyunun mod’ları arasında War of the Ring’i görünce şaşırdım. Başta Yüzüklerin
Efendisi için hazırlanan ilk strateji oyunu War of the Ring ile
bağlantısı olabilir mi diye geçirdim aklımdan. Ancak tıkladığımda, o son
derece başarısız oyun ile hiç bir bağı olmadığını gördüm. War of the
Ring mod’u, oyuna masaüstü öğeler ekliyor. Yani bir haritamız var.
Haritada şehirler gözüküyor. Hangi şehirde hangi ordu var
görebiliyorsunuz. Sıra tabanlı olan bu bölümde sizden istenen,
düşmanlarınızı yok etmeniz. Ancak eğer onlarla aynı sınırda
yaşamıyorsanız, önünüze çıkan şehirleri ele geçirmelisiniz. Bunun için
de ordu yaratmalısınız. Evvela işe kaynak ve asker çıkartmak için bina
yaparak başlıyorsunuz. Tabi bu bölüm sıra tabanlı olduğu için beklemek
zorundasınız. Bir seferde yapacağınız tüm hamleleri yaptıktan sonra
“turn” tuşuna basarak, hakkınızı tamamlayıp sırayı rakibinize
veriyorsunuz. O da tüm hamlelerini yapıyor ve tekrar sıra size geliyor.
Tabi bina veya asker üretimi gerçek zamanlı oynanıştaki gibi sürekli
devam etmediği için, örnek olarak her turda %25 (yaptığınız binaya veya
askerin niteliklerine göre daha fazla veya az da olabilir.)
tamamlanıyor. Bu sıra tabanlı oynanış ta ki, düşman ile sizin aynı
topraklar da buluşmanız ile son buluyor. Bu sefer bildik, savaş haritası
açılıyor ve RTS’ye dönüyor oyun. Burada size yardım etmeleri için
birlikler geliyor ancak bölüme göre kimi zaman 20 dakika sonra
geliyorlar. Sizde bu 20 dakikayı, düşmana mağlup olmadan tamamlamaya
çalışıyorsunuz. Ardından takviye kuvvetleriniz gelince işler biraz daha yoluna giriyor.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemleri - Microsoft Windows 2000, Microsoft Windows 2000 Professional, Windows XP, Windows XP Professional
İşlemci Hızı - 1.3 GHz
Bellek - 256 MB (512 MB tavsiye edilen)
HDD - 5 GB boş alan
Ekran Kartı Hafızası - 128 MB (256 MB tavsiye edilen)
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sürüm Adı : The Battle for Middle
Earth 2 - Ek Paket
Crack:Mevcut
Serial: 7FRR-P794-5MGC-X5MC-GRLD
Dosya
Türü: Sanal Sürücü
Part Sayısı:2 (200 MB)
Oyun Bilgileri
ARTILAR
Güzel eklemeler var, Angmar ırkı, kötü olmanın zevki
EKSİLER Bazı program hataları
Battle for Middle Earth güzel bir yapımdı. Gerek senaryosu, oynanışı,
grafikleri vs… başarılıydı. Sonuçta o Yüzüklerin Efendisi’nin
stratejisiydi ve ona bağlı kalıyordu. EA boş durmadı “Biz devamını
yapıyoruz” diye basın bildirisi yayınladı. Ancak konu olarak daha
farklıydı. Oyun çıktı, harikaydı. Gerek görsel, gerekse oynanış EA Games
iyi iş çıkartmıştı. Hatta Aykut’un oynadığı zaman ekrana bakmıştım,
“Güzel” demiştim içimden. Fakat benim için klasik değerler dışına
çıktığından, pek fazla tatmin etmemişti. Gel zaman git zaman, bir süre
geçti ve ek görev paketiyle geri dönüş oldu.
Ek görev paketlerini
genel olarak üçe ayırırım; İyi, standart ve kötü. Bazıları tek başına
bir oyun olurken, bazıları nötrdür, diğer kısım ise iki adet ünite
eklemekten başka bir işe yaramaz. The Rise of the Witch-king,
standarttın üzerinde olan bir ek görev paketi. İsminden de anlaşılacağı
üzere, kötü tarafın kontrolü elimizde oluyor. Nazgul yeniden ortamlara
akıyor, Nazgul Lord’u Witch King krallık kuruyor. Bizde bu krallığın
topraklarını genişletip, gelen saldırıları da püskürtmeye çalışıyoruz.
Bilinen görevlerle devam ederken, The Witch King boş durmuyor. Ana oyuna
Angmar ırkı ekleniyor. Bu ırk içinde Witch King, Rogash, Morgomir,
Karsh ve Hwalder adında Hero’ları var. Hepsinin ayrı yetenekleri
bulunuyor. Angmar yeni eklenen ırk olduğu için, üzerinde biraz daha özen
gösterilmiş. Diğer ırklardan fazlalığı yok, yine de güçlü bir ırk
sayılabilir. Savaşlarda ön plana çıkan kısımları, Troll’ler ve direk
savaşan diğer üniteler gösteriyor. Sorcerers gibi büyü güçleri olanlar
da var, fakat bunlar yakın mesafeler de etkisiz birimler. Ordunuzun
arkasından büyüyle destek vererek, rakiplere tam ilaç oluyorlar.
Angmar için yeni özel güçler de var. Bunlar düşmanlar üstünde oldukça etkili,
ancak zamanında kullanılmaları oldukça can yakıcı ve kurtarıcı
olabiliyor. Sadece Angmar ırkı yeni deyip geçmemek lazım, yapımda diğer
ırklara da bazı yenilikler ve eklemeler yapılmış. Onlara da ekleme
yapılmadan geçmek olmaz, yoksa küserler.
Yapay zeka fena değil.
Hatta biraz daha akıllanmış diyebiliriz. Artık deneme yanılma yöntemine
başvurabiliyorlar. Rakipler eskisi gibi fazla keklik gibi durmuyor. Yine
zorluk seviyesi düşük olduğu zaman, düşman çok fazla etkili değil. Bu
yüzden üst zorluk seviyeleri daha can alıcı ve heyecanlı savaşlara geçit
veriyor. Gene de BFME 1 ve 2’den tecrübeli olanlar, yapay zekayı tuş
edecektir.
Grafikler ve sesler konusunda Witch King, BFME 2’le
aynı. Belki görüntü olarak kökten bir değişim yok, fakat yapımcılar
elinde var olanı yeni efektlerle beraber, daha can alıcı hale getirmiş.
Seslerde kalite yine aynı. Seslendirmeler, müzikler, efektler bu konuda
da ek paket, güzel olmuş. İşin diğer can alıcı noktası ise bu kadar
güzel tektik detaya rağmen, oyunun iyi optimize edilmesi oluşturuyor.
Witch
King içinde karakter yaratma kısmında da, yeni bir sınıf daha
bulunuyor. Bunlara ek olarak eskiler içinde yeni güçler, özellikler vs…
yer alıyor. Campaign aslında klasik görevlerle de olsa, oyuna Single
Player kısmını yeniden canlandırıyor. Hatta bazı görevler oldukça
dinamik sayılır. Multiplayer konusunda ufaktan bazı sıkıntılar var,
ancak bunlar çözülmeyecek veya ortamı gerecek türde değil.
Son
noktayı koyarsak, Witch King güzel bir ek görev paketi olmuş. Hatta son
zamanlarda oynadığım ek görev paketleri arasında en iyisi sayılır.
Yapımda bazı program hataları yer alıyor, ancak bunlar yama ile
düzeltilecektir. 2007’nin bu günlerinde, eğer BFME 2’ye devam etmek
isterseniz, Witch King kesinlikle güzel bir sebep sayılacaktır...
ARTILAR
Güzel eklemeler var, Angmar ırkı, kötü olmanın zevki
EKSİLER Bazı program hataları
Battle for Middle Earth güzel bir yapımdı. Gerek senaryosu, oynanışı,
grafikleri vs… başarılıydı. Sonuçta o Yüzüklerin Efendisi’nin
stratejisiydi ve ona bağlı kalıyordu. EA boş durmadı “Biz devamını
yapıyoruz” diye basın bildirisi yayınladı. Ancak konu olarak daha
farklıydı. Oyun çıktı, harikaydı. Gerek görsel, gerekse oynanış EA Games
iyi iş çıkartmıştı. Hatta Aykut’un oynadığı zaman ekrana bakmıştım,
“Güzel” demiştim içimden. Fakat benim için klasik değerler dışına
çıktığından, pek fazla tatmin etmemişti. Gel zaman git zaman, bir süre
geçti ve ek görev paketiyle geri dönüş oldu.
Ek görev paketlerini
genel olarak üçe ayırırım; İyi, standart ve kötü. Bazıları tek başına
bir oyun olurken, bazıları nötrdür, diğer kısım ise iki adet ünite
eklemekten başka bir işe yaramaz. The Rise of the Witch-king,
standarttın üzerinde olan bir ek görev paketi. İsminden de anlaşılacağı
üzere, kötü tarafın kontrolü elimizde oluyor. Nazgul yeniden ortamlara
akıyor, Nazgul Lord’u Witch King krallık kuruyor. Bizde bu krallığın
topraklarını genişletip, gelen saldırıları da püskürtmeye çalışıyoruz.
Bilinen görevlerle devam ederken, The Witch King boş durmuyor. Ana oyuna
Angmar ırkı ekleniyor. Bu ırk içinde Witch King, Rogash, Morgomir,
Karsh ve Hwalder adında Hero’ları var. Hepsinin ayrı yetenekleri
bulunuyor. Angmar yeni eklenen ırk olduğu için, üzerinde biraz daha özen
gösterilmiş. Diğer ırklardan fazlalığı yok, yine de güçlü bir ırk
sayılabilir. Savaşlarda ön plana çıkan kısımları, Troll’ler ve direk
savaşan diğer üniteler gösteriyor. Sorcerers gibi büyü güçleri olanlar
da var, fakat bunlar yakın mesafeler de etkisiz birimler. Ordunuzun
arkasından büyüyle destek vererek, rakiplere tam ilaç oluyorlar.
Angmar için yeni özel güçler de var. Bunlar düşmanlar üstünde oldukça etkili,
ancak zamanında kullanılmaları oldukça can yakıcı ve kurtarıcı
olabiliyor. Sadece Angmar ırkı yeni deyip geçmemek lazım, yapımda diğer
ırklara da bazı yenilikler ve eklemeler yapılmış. Onlara da ekleme
yapılmadan geçmek olmaz, yoksa küserler.
Yapay zeka fena değil.
Hatta biraz daha akıllanmış diyebiliriz. Artık deneme yanılma yöntemine
başvurabiliyorlar. Rakipler eskisi gibi fazla keklik gibi durmuyor. Yine
zorluk seviyesi düşük olduğu zaman, düşman çok fazla etkili değil. Bu
yüzden üst zorluk seviyeleri daha can alıcı ve heyecanlı savaşlara geçit
veriyor. Gene de BFME 1 ve 2’den tecrübeli olanlar, yapay zekayı tuş
edecektir.
Grafikler ve sesler konusunda Witch King, BFME 2’le
aynı. Belki görüntü olarak kökten bir değişim yok, fakat yapımcılar
elinde var olanı yeni efektlerle beraber, daha can alıcı hale getirmiş.
Seslerde kalite yine aynı. Seslendirmeler, müzikler, efektler bu konuda
da ek paket, güzel olmuş. İşin diğer can alıcı noktası ise bu kadar
güzel tektik detaya rağmen, oyunun iyi optimize edilmesi oluşturuyor.
Witch
King içinde karakter yaratma kısmında da, yeni bir sınıf daha
bulunuyor. Bunlara ek olarak eskiler içinde yeni güçler, özellikler vs…
yer alıyor. Campaign aslında klasik görevlerle de olsa, oyuna Single
Player kısmını yeniden canlandırıyor. Hatta bazı görevler oldukça
dinamik sayılır. Multiplayer konusunda ufaktan bazı sıkıntılar var,
ancak bunlar çözülmeyecek veya ortamı gerecek türde değil.
Son
noktayı koyarsak, Witch King güzel bir ek görev paketi olmuş. Hatta son
zamanlarda oynadığım ek görev paketleri arasında en iyisi sayılır.
Yapımda bazı program hataları yer alıyor, ancak bunlar yama ile
düzeltilecektir. 2007’nin bu günlerinde, eğer BFME 2’ye devam etmek
isterseniz, Witch King kesinlikle güzel bir sebep sayılacaktır...
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sistem
Gereksinimleri
Gereksinimleri
İşletim Sistemleri - MicrosoftWindows 2000, Microsoft Windows 2000 Professional, Windows XP, Windows XP Professional
İşlemci Hızı - 1.3 GHz
Bellek - 256 MB (512 MB tavsiye edilen)
HDD - 5 GB boş alan
Ekran Kartı Hafızası - 128 MB (256 MB tavsiye edilen)
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
- TÜM PARTLAR UYUMLUDUR -
Paz Ekim 10, 2010 8:28 pm tarafından Board Master
» TEMEL KAVRAMLAR
Cuma Mayıs 28, 2010 3:23 pm tarafından Board Master
» TRİGONOMETRİ KONU ANLATIM
Cuma Mayıs 28, 2010 3:10 pm tarafından Board Master
» TRİGONOMETRİ KONU ANLATIM
Cuma Mayıs 28, 2010 3:06 pm tarafından Board Master
» Caillou - Kayyu Çizgi Dizi
Salı Mayıs 25, 2010 5:42 pm tarafından Board Master
» Pes 2010- Extreme 2010 | Herşey Türkçe | 2 Adet Türkçe Spiker |
Ptsi Mayıs 17, 2010 11:00 pm tarafından Board Master
» Pro Evolution Soccer 2010 | Full Game
Ptsi Mayıs 17, 2010 10:07 pm tarafından Board Master
» Yahşi Batı | 2009 | DVDRip XviD
Cuma Nis. 30, 2010 9:33 pm tarafından Board Master
» Peki buna ne diyeceksiniz??????
C.tesi Nis. 24, 2010 3:36 am tarafından yasinyılmaz